Hjælp til reservedele

Hos a+n hjælper vi altid gerne kunder med reklamationer og servicesager. Henvend dig til den forhandler, hvor du har købt varen, eller henvend dig direkte til os.

 

For at kunne hjælpe bedst muligt ønsker vi følgende oplysninger:

 

- Gyldig faktura eller anden købskvittering, hvor følgende information er beskrevet:

 

    Produkt type: (F.eks. køkkenvask)
    Produktnavn/model:  (F.eks. BLANCO Dalago 6)
    Varenummer eller serienummer: (F.eks. 519494) 
    Købsdato:
    Forhandler:
    Forhandler by:


-  Problem beskrivelse, eventuelt et billede af problemet
   

Vær opmærksom på at vi tillægger alle ordre på reservedele et håndteringsgebyr på kr. 150,00 ex. moms.

 

For at udføre service er det en forudsætning af varen er købt hos en anerkendt  a+n forhandler, se listen over a+n forhandlere her (link)